loading...
دنیای چادر
شبنم سابق بازدید : 54 سه شنبه 26 اسفند 1399 نظرات (1)

قیمت چادر کودک شمعی بزرگ | استعلام قیمت چادر کودک شمعی بزرگ

چادر کودک شمعی بزرگ دارای کیفیت‌های مختلفی است اما با همین تفاوت کیفیت، کلیت محصول عرضه شده در بازار نشان از آن دارد که چادر کودک شمعی بزرگ با گذشت زمان از کیفیت بالاتری برخوردار شده اند. البته میزان کیفیت محصول تاثیر مستقیمی بر قیمت آن دارد و نسبت به سایر محصولات کمی گرانتر هستند. از ویژگی های مهم چادر کودک شمعی بزرگ می توان به راحتی باز و بسته کردن، وزن سبک، رنگ شاد با طرح های جدید  اشاره کرد. برای خرید ارزان قیمت چادر کودک شمعی بزرگ می توانید به مراکز فروش مراجعه کنید

فروشچادر کودک شمعی بزرگ کرج

 

اگر دنبال چادر کودک شمعی بزرگ ارزان قیمت و با کیفیت در کرج هستید بهتر است با دنیای چادر تماس بگیرید.

02636609320 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/03/05/rahnamaye-kharid-chador-kodak-shame-mokabi-kochak_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 55 دوشنبه 25 اسفند 1399 نظرات (0)

فروش چادر کودک شمعی کوچک | فروش اینترنتی چادر کودک شمعی کوچک

اگر قصد دارید به کودک خود برای تولد او چیز هیجان انگیزی بدهید، پس می توانید انواع مختلف چادر کودک شمعی کوچک را متناسب با سلیقه او بررسی و بهترین آن را به کودکان خود هدیه دهید. اگر سن کودک شما در حدود سه سال یا بیشتر باشد می توانید برای او چادر بخرید. می توانید یکی را خریداری کنید که دارای رنگهای زنده باشد، یا می توانید یکی را انتخاب کنید که روی آن شخصیت های کارتونی چاپ شده باشد. برای خرید اینترنتی چادر کودک شمعی کوچک می توانید از وب سایت دنیای چادر استفاده کنید.

مراکز خرید چادر کودک شمعی کوچک

فروشگاه دنیای چادر بهترین مکان برای خرید چادر کودک شمعی کوچک. برای خرید می توانید با ما تماس بگیرید.

02636609320 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/03/05/rahnamaye-kharid-chador-kodak-shame-mokabi-kochak_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 127 یکشنبه 24 اسفند 1399 نظرات (0)

فروش صندلی تاشو | مرکز عرضه صندلی تاشو با کیفیت و ارزان قیمت

فروشصندلی تاشو با قیمت مناسب برای کمپینگ، پیک نیک، سفرهای آخر هفته، مسافرت های گروهی، و .... صندلی تاشو یک وسیله اساسی و یک ابزار چند منظوره از تجهیزات کمپینگ است، که می تواند به شما کمک کند تا موقع خستگی استراحت کنید و از محیط اطراف لذت ببرید. دنیای چادر مدل های مختلفی از این محصول را متناسب با سلیقه کاربران تولید و عرضه می کند.

مراکز خرید صندلی تاشو 

فروشگاه دنیای چادر مناسب ترین مکان برای خرید ارزان قیمت صندلی تاشو در کرج و تهران.

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/02/15/mohemtarin-karbord-sandali-tasho-mosaferat-1_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 56 پنجشنبه 21 اسفند 1399 نظرات (0)

دوخت برزنت | بهترین و با کیفیت ترین نوع دوخت چادر برزنت کدام است

مناسب ترین دوخت برای چادر برزنت، دوختی ست که کاملا درزهای چادر را بپوشاند و آن را کاملا ضد آب کند. چادر برزنت ویژگی های بسیار زیادی دارد، اما مهمترین ویژگی چادر برزنت با کیفیت این است که آنها  قادر به کار کردن در سخت ترین و  بدترین شرایط آب و هوایی هستند. شما می توانید این نوع چادرها را در ظرفیت های مختلفی از تولیدکننده تهیه کنید. برای این کار بهتر است به فروشگاه یا کارخانه دنیای چادر مراجعه کنید.

مراکز خرید چادر برزنتی

دنیای چادر معتبرترین تولید کننده چادر برزنت است که می توانید انواع مختلفی از چادرهای برزنتی را با قیمت بسیار مناسب از این مجموعه تهیه کنید.

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/03/10/mojahaztarin-pishraftetarin-khat-tolid-chador-berezenti-keshvar-1_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 54 چهارشنبه 20 اسفند 1399 نظرات (0)

رابطه چادر ضد آب راه راه آبی با سرقت | چادر ضد آب راه راه آبی چه کمکی به عدم سرقت خودرو می کند

باور کنید یا نکنید که چادر ضد آب راه راه آبی خودرو می تواند سرقت وسایل یا وسیله نقلیه شما را کاهش دهد. محافظت در برابر سرقت به معنای بازدارندگی و جذابیت بیشتر وسایل شما نسبت به همسایگان است. هر کاری که می توانید انجام دهید تا اتومبیل، کامیون با موتورسیکلت خود را سخت تر و یا وقت گیر تر کنید تا بتوانید وارد آن شوید و از آن دور شوید، به شما کمک خواهد کرد. بیشتراوقات سارقان به دنبال راه های آسان هستند. چادر ضد آب راه راه آبی باعث می شود دزد هنگام تهیه وسایل شما در معرض دید قرار گیرد. همچنین آنچه را که از چشم تماشاگران معمولی پنهان می کند، باعث می شود که اشیا با ارزش شما "از دید و ذهن خارج شوند".

مراکز خرید چادر ضد آب راه راه آبی

فروشگاه  دنیای چادر ارزان ترین و مناسب ترین مرکز برای خرید چادر ضد آب راه راه آبی است، برای خرید می توانید با ما تماس بگیرید.

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/03/07/herfetarin-behtarin-chadordozi-berezent-keshvar_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 199 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)

رابطه چادر ضد آب راه راه آبی با سرقت | چادر ضد آب راه راه آبی چه کمکی به عدم سرقت خودرو می کند

باور کنید یا نکنید که چادر ضد آب راه راه آبی خودرو می تواند سرقت وسایل یا وسیله نقلیه شما را کاهش دهد. محافظت در برابر سرقت به معنای بازدارندگی و جذابیت بیشتر وسایل شما نسبت به همسایگان است. هر کاری که می توانید انجام دهید تا اتومبیل، کامیون با موتورسیکلت خود را سخت تر و یا وقت گیر تر کنید تا بتوانید وارد آن شوید و از آن دور شوید، به شما کمک خواهد کرد. بیشتر اوقات سارقان به دنبال راه های آسان هستند. چادر ضد آب راه راه آبی باعث می شود دزد هنگام تهیه وسایل شما در معرض دید قرار گیرد. همچنین آنچه را که از چشم تماشاگران معمولی پنهان می کند، باعث می شود که اشیا با ارزش شما "از دید و ذهن خارج شوند".

مراکز خرید چادر ضد آب راه راه آبی

فروشگاه  دنیای چادر ارزان ترین و مناسب ترین مرکز برای خرید چادر ضد آب راه راه آبی است، برای خرید می توانید با ما تماس بگیرید.

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/01/05/vijhegi-mohem-chador-berezenti-mashin_large.jpg 

شبنم سابق بازدید : 55 یکشنبه 17 اسفند 1399 نظرات (0)

فروش صندلی مسافرتی قابل حمل | فروشگاه معتبر صندلی مسافرتی قابل حمل

صندلی مسافرتی قابل حمل تولید شده از مواد انعطاف پذیر مزیت های بسیار زیادی به همراه دارند، بخصوص پتانسیل خارق العاده ای برای استراحت در کنار ساحل، جنگل، کوهستان و غیره دارند. با در نظر گرفتن همه این عوامل، اکثر مسافران تا حد زیادی برای استراحت در طبیعت از این نوع صندلی تاشو استفاده می کنند. شما می توانید صندلی مسافرتی قابل حمل را با قیمت ارزان از مرکز فروش دنیای چادر خریداری کنید.

مراکز خرید صندلی مسافرتی قابل حمل 

فروشگاه دنیای چادر تنوع زیادی از صندلی مسافرتی قابل حمل را برای مشتریان خود عرضه می کند، برای خرید می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید. 

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/02/17/sandali-mosaterati-estandard-che-khososiyati-bayad-bishtar-dashte-bashad-1_large.jpg


شبنم سابق بازدید : 51 پنجشنبه 14 اسفند 1399 نظرات (0)

 فروش صندلی پیک نیک| فروشگاه صندلی پیک نیک تاشو با بهترین کیفیت

ما بهترین و بزرگترین فروشگاه صندلی پیک نیک در تهران هستیم و تنوع بسیار زیادی از این محصولات را در اختیار داریم. کیفیت صندلی های ما بهترین است و هیچ کس از کیفیت محصولات ما شکایت ندارد. ارزان ترین  صندلی پیک نیک مورد نیاز خود را به راحتی می توانید در فروشگاه دنیای چادر پیدا کنید. انواع مختلف صندلی پیک نیک ارزان قیمت در رنگ ها و اندازه های مختلف موجود است. مهمترین چیز این است که شما از محصولات ما راضی خواهید بود و این بسیار مهم است.

مراکز خرید صندلی پیک نیک تاشو

فروشگاه دنیای چادر معتبرترین مرجع خرید صندلی پیک نیک تاشو با قیمت ارزان در کرج است

0924049871 حسین محمدی

https://donyayechador.ir/images/2021/02/17/sandali-mosaterati-estandard-che-khososiyati-bayad-bishtar-dashte-bashad-1_large.jpg


شبنم سابق بازدید : 52 چهارشنبه 13 اسفند 1399 نظرات (0)

صندلی پیک نیک | مناسب ترین قیمت صندلی پیک نیک در کرج

تنوع صندلی پیک نیک بسیار زیاد است و شما با مراجعه به فروشگاه دنیای چادر می توانید این محصولات را با گارانتی معتبر از سوی شرکت تهیه کنید. بدون تردید و با قاطعیت می‌توان گفت فروشگاه دنیای چادر، بهترین و معتبرترین مرکز برای خرید صندلی پیک نیک است، این مرکز فوق تخصصی با نیروی مجرب و متخصص و دستگاه های پیشرفته قادر است متناسب با نیاز شما بهترین صندلی را با قیمت بسیار ارزان به شما ارائه دهد.

عرضه صندلی پیک نیک ضد آب و مقاوم

 

ما بزرگترین مرکز عرضه کننده صندلی پیک نیک ضد آب و مقاوم در کشور هستیم، برای خرید می توانید با شماره موجود تماس بگیرید.

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/02/10/ahamiyat-kharid-estefade-sandali-piknik-tasho-1_large.jpg


شبنم سابق بازدید : 55 سه شنبه 12 اسفند 1399 نظرات (0)

فروش صندلی مسافرتی پشت دار | مرکز فروش صندلی مسافرتی پشت دار با بهترین کیفیت

مرکز فروش دنیای چادر در کرج ارائه دهنده با کیفیت ترین و ارزان ترین صندلی مسافرتی پشت دار با سبک های متنوع، و در اندازه های متفاوت و به قیمت کارخانه می باشد. مرکز فروش دنیای چادر دارای کلکسیونی متنوع از صندلی های مسافرتی درجه یک و ارزان قیمت مورد نیاز برای هر نوع استفاده ای است. برای خرید صندلی مسافرتی پشت دار درجه یک، و به قیمت تولید کننده با ما تماس بگیرید.

مراکز خرید صندلی مسافرتی پشت دار 

 

مرکز خرید دنیای چادر مناسب ترین مکان برای خرید  ارزان قیمتصندلی مسافرتی پشت دار است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/02/17/sandali-mosaterati-estandard-che-khososiyati-bayad-bishtar-dashte-bashad-1_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 28 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

فروش چادر برزنتی | تولید و فروش چادر برزنتی با بهترین کیفیت

ما چادر برزنتی مناسب برای مراسم مختلف (چادرهای عروسی، چادرهای مهمانی، چادرهای نمایشگاهی یا حتی چادرهای کنسرت) ارائه می دهیم. دلایل زیادی وجود دارد که شرکت دنیای چادر به عنوان یک تامین کننده رقابتی و مورد نیاز اجاره چادر شماست. ارائه چادرهای با کیفیت و خدمات حرفه ای برای ما بسیار مهم است. هدف ما ایجاد روابط معنی دار و طولانی مدت با مشتریانمان است. به سادگی با ما تماس بگیرید تا یک پیشنهاد راضی کننده  را دریافت کنید.

مراکز خرید چادر برزنتی

فروشگاه دنیای چادر ارزان ترین مرکز ارائه دهنده چادر برزنتی در کشور می باشد، برای خرید از این مرکز با ما تماس بگیرید

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/02/28/dokhtchadoor_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 121 پنجشنبه 07 اسفند 1399 نظرات (0)

ویژگی  چادر ضد آب | بهترین و مهمترین ویژگی  چادر ضد آب چیست

اگر بخواهیم به ویژگی مهم چادر ضد اشاره کنیم، باید به ضد آب، نسوز، مقاومت کششی و پارگی بالا، وزن سبک، انعطاف پذیری بالا آن اشاره کنیم. این محصول به دلیل عملکرد خوب، کاربرد بسیاری زیادی در مسافت های آخر هفته، کمینگ، اردوگاه دارد، خریداران چادر ضد ارزان و با کیفیت می توانید برای خرید این محصول به فروشگاه اینترنتی دنیای چادر مراجعه کنند، تا این محصول را با تخفیفات ویژه خریداری کنند.

عرضه چادر ضد آب در کرج

عرضه بهترین چادر ضد آب کرج با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت. برای خرید با ما تماس بگیرید.

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/02/14/mohemtarin-tafavot-chador-berezenti-zed-ab-chador-nasooz_large.jpg


شبنم سابق بازدید : 42 چهارشنبه 06 اسفند 1399 نظرات (0)

خصوصیات چادر برزنتی نظامی | اهمیت استفاده از چادر برزنتی نظامی 

چادر برزنتی نظامی ضد آب بهترین و مناسب ترین گزینه برای مسافرت های خارج از خانه، اردوگاه ها و کمپینگ است. با استفاده از چادر برزنتی نظامی ضد آب می توانید خود و محصولات با ارزش خود را از گزند، باد، باران، برف نور آفتاب و طوفان نجات دهید و در امان نگه دارید. شما به چادر برزنتی نظامی می توانید به هر جایی از کشور سفر کنید و از طبیعت لذت ببرید. اگر قصد مسافرت به مناطق پر بارش را دارید بهتر است از این محصول برای محافظت از خود استفاده کنید.

مراکز خرید چادر برزنتی نظامی 

 

فروشگاه دنیای چادر را می توان بهترین مرکز برای خرید چادر برزنتی نظامی دانست. شما می توانید با قیمت ارزان این محصول را از ما خریداری کنید.

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/02/02/tolid-arze-model-mokhtalef-chador-berezenti-nezami_large.jpg


شبنم سابق بازدید : 22 سه شنبه 05 اسفند 1399 نظرات (0)

چادر ضد آب طوسی | استعلام قیمت چادر ضد آب طوسی

استعلام تلفنی و اینترنتی قیمت چادر ضد آب طوسی از مجموعه دنیای چادر. برای استعلام قیمت چادر ضد آب طوسی به روز می توانید از وب سایت دنیای چادر استفاده کنید. کارشناسان دنیای چادر آماده پاسخگویی به شما مشتریان در هر لحظه و زمانی هستند. علاوه بر این شما می توانید  انواع مختلفی از چادرهای ضد آب را به صورت عمده و خرده از این فروشگاه با قیمت ارزان و با ضمانت معتبر تهیه کنید.

ارزانترین قیمت چادر ضد آب طوسی در کرج

کارخانه دنیای چادر از مهمترین مراکز تولید چادر ضد آب طوسی در کرج است. برای خرید می توانید با ما تماس بگیرید.

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/01/31/osol-entekhab-kharid-sahih-vhador-berezenti-1_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 20 دوشنبه 04 اسفند 1399 نظرات (0)

فروش چادر ضد آب | فروشگاه عرضه کننده چادر ضد آب 

بهتر است هنگام خرید چادر ضد آب به این نکات مهمی توجه کنید، به عنوان مثال، ابتدا بهتر است شناخت کافی از مدل های موجود در بازار داشته باشید، جنس چادر ضد آب را بشناسید، مناسب ترین ضخامت پارچه را برای فعالیت خود تشخیص دهید، از ضد آب و نسوز بودن چادر ضد آب مطلع باشید. قیمت محصول را با سایر محصولات مقایسه کنید و بتوانید اندازه مورد نیاز را با قیمت ارزان خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما گرفتن مشاوره رایگان از کارشناسان فروشگاه دنیای چادر است.

خرید تکی چادر ضد آب 

 

خرید چادر ضد آب با قیمت ارزان و به هر تعدادی که لازم دارید، برای خرید می توانید با ما تماس بگیرید.

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/01/31/osol-entekhab-kharid-sahih-vhador-berezenti-1_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 34 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)

فروش چادر برزنتی اسکلتی | فروشگاه چادر برزنتی اسکلتی بزرگ و جادار

چادر برزنتی اسکلتی بهترین گزینه برای مسافرت های خارج از خانه است. به ویژه برای مسافرت هایی که در جنگل و یا مناطق باد خیز انجام می شو. چادر برزنتی اسکلتی معمولاً به دلیل اسکلت مقاوم و پایدار در برابر طوفان عملکرد بهتری نسبت به سایر چادرهای موجود در بازار دارند. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه دنیای چادر انواع مختلف این محصول را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

مراکز خرید چادر برزنتی اسکلتی 

فروشگاه دنیای چادر ارزان ترین و معتبرترین مرکز خرید چادر برزنتی اسکلتی در کشور ایت، برای خرید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/01/31/SKEA44_large.jpg


 

 

شبنم سابق بازدید : 26 شنبه 02 اسفند 1399 نظرات (0)

فروش برزنت چادر | تولیدی برزنت چادر با بهترین کیفیت

معمولا برزنت چادر مقاومت و دوام  بیشتری نسبت به پارچه های دیگر دارند. و متداول ترین آن از PVC سنگین ۶۱۰ گرم یا ۹۰۰ گرم ساخته شده است و در طیف وسیعی از رنگ های مختلف ارائه می شود. شما می توانید متناسب با نیاز خود انواع مختلفی از برزنت چادر را خریداری کنید. هنگام حمل کالا با تریلر، یا تولید چادرهای مسافرتی می توانند از  انسان ها و محصولات آنها  محافظت کنند.

مراکز خرید برزنت چادر در کشور

 

دنیای چادر معتبر ترین و ارزان ترین فروشنده برزنت چادر در کشور است، برای خرید بهتر است با ما تماس بگیرید.

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/02/14/mohemtarin-tafavot-chador-berezenti-zed-ab-chador-nasooz_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 24 پنجشنبه 30 بهمن 1399 نظرات (0)

کارخانه چادر برزنتی | کارخانه تولیدی چادر برزنتی با بهترین کیفیت در کرج

فروش ارزان انواع چادر برزنتی ۳ فصل و ۴ فصل در کارخانه دنیای چادر با تخفیفات باورنکردنی، برای دریافت تخفیفات در خرید چادر برزنتی ضد آب می توانید با ما تماس بگیرید. انواع محصولات این مجموعه با کیفیت بسیار مناسب و به قیمت کارخانه برای مصرف کنندگان عرضه می شود، دنیای چادر از مشاوره تا خرید در کنار شما بوده و با ارزان ترین قیمت چادر برزنتی را برای مصرف کنندگان عرضه می کند.

بزرگترین تولید کننده چادر برزنتی

مجموعه ما بزرگترین و محبوب ترین تولید کننده چادر برزنتی در کشور است که خریداران می توانند برای خرید با ما تماس بگیرند.

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/01/02/SEELAAAAA99_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 55 پنجشنبه 30 بهمن 1399 نظرات (0)

 

انواع چادر برزنتی | مرکز خرید انواع چادر برزنتی ارزان

خرید و فروش انواع چادر برزنتی، نسوز، ضد آب، ضد کپک در تهران، کرج و سایر شهرها با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت. شما می توانید انواع چادر برزنتی را با قیمت تولیدی از ما خریداری کنید. ما تمامی محصولات خود را  به صورت عمده و بسته بندی در اندازه های گوناگون و با قیمت بسیار ارزان برای مصرف کنندگان عرضه می کنیم. توجه داشته باشید که بهترین و مناسب ترین گزینه برای خرید ارزان قیمت چادر برزنتی در کشور،مجموع بزرگ و معتبر دنیای چادر است.

معتبرترین فروشگاه چادر برزنتی

ما معتبرترین فروشگاه چادر برزنتی در کشور هستیم که با ارزان ترین قیمت، بهترین چادر را در اختیار خریداران قرار می دهیم.

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/01/04/10-nokte-asasi-kharid-chador-berezenti_large.jpg

 

شبنم سابق بازدید : 70 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

خرید ارزان قیمت چادر برزنتی | مرکز خرید ارزان قیمت چادر برزنتی در کرج

با ارزان ترین قیمت چادر برزنتی را از ما خریداری نمایید. شما می توانید از تخفیفات بسیار خوبی که در این مجموعه برای خریداران در نظر گرفته شده بهره مند شوید و چادرهای برزنتی ارزان قیمت خریداری کنید. قیمت محصولات ارائه شده در فروشگاه دنیای چادر نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب و با صرفه است. شما می توانید انواع برزنت ارزان را در مدل های مختلف چند لایه، ضد نور و ضد آب از این مجموعه با حداقل قیمت خریداری کنید.

فروشبهترین پارچه برزنتی کرج

کارخانه دنیای چادر تولید کننده بهترین چادر برزنتی در کشور است، شما می توانید این محصول را با ارزان ترین قیمت از این کارخانه تهیه کنید.


09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/02/10/namayandegi-forosh-anvae-berezent-moghavem_large.jpg


شبنم سابق بازدید : 22 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

انواع چادر برزنتی | مرکز خرید انواع چادر برزنتی ارزان قیمت

برای سهولت، راحتی و عملکرد همه جانبه با ارزش عالی، چادر برزنتی یک انتخاب عالی برای شما است. نصب آن سریع و آسان است، محکم ایستاده و فضای زیادی را برای کل لوازم شما فراهم می کند. چادر برزنتی بهبود یافته از مواد قویتر و ویژگی های طراحی هوشمندانه تری استفاده می کند. پوسته پلی استر با پوشش ضد آب پلی اورتان؛ پنجره های ضد آب و هوا با سایه های داخلی برای حفظ حریم خصوصی. کف پلی اتیلن دوخته شده یک پایه محکم و بدون نیاز به افزودن تارپای زمینی فراهم می کند.

خریدآنلاین چادر برزنتی

وب سایت دنیای چادر بهترین مکان برای خرید آنلاین چادر برزنتی است

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/02/14/tolid-konande-herfei-chador-berezenti-keshvar_large.jpg


شبنم سابق بازدید : 24 چهارشنبه 22 بهمن 1399 نظرات (0)

خرید چادر برزنتی | مراکز خرید چادر برزنتی با ارزان ترین قیمت

شرکت دنیای چادر متخصص در زمینه طراحی، تولید و فروش چادر برزنتی ارزان قیمت با کیفیت در ایران است. برای خرید انواع چادر برزنتی با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت در طرح فرم های مختلف و متفاوت و نیز به قیمت تولیدکننده و قیمت کارخانه با ما تماس بگیرید. محصولات تولیدی این شرکت در مدل های ۳ فصل، ۴ فصل، کوهستانی و ... تولید و با قیمت ارزان به مشتریان ارائه می شود.

مراکز خرید چادر برزنتی 

 

فروشگاه دنیای چادر بهترین مرکز برای خرید چادر برزنتی ۳ فصل، ۴ فصل، کوهستانی در کشور است، برای خرید بهتر است با ما تماس بگیرید.

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/02/06/6-meyar-mohem-ektekhab-berezent-chador_large.jpg

 

شبنم سابق بازدید : 18 سه شنبه 21 بهمن 1399 نظرات (0)

بهترین دوخت چادر برزنتی | خرید چادر برزنتی مقاوم و با کیفیت

برای راحتی استفاده کنندگان در هنگام مسافرت با چادر برزنتی باید جنس و دوخت چادر خوب و با کیفیت و همچنین متناسب با مناطقی باشد که قرار است به آنجا سفر کنید. در هنگام  انتخاب چادر برزنتی باید از پارچه های مناسب برای دوخت استفاده کنید. اغلب تولید کنندگان چادرهای برزنتی را برای این کار در نظر می گیرند. شما می توانید با مراجعه به شرکت دنیای چادر،چادر برزنتی مقاوم و با کیفیت را با قیمت ارزان خریداری کنید.

مراکز خرید چادر برزنتی

 

فروشگاه دنیای چادر تنها عرضه کننده ارزان قیمت چادر برزنتی ضد آب و نسوز در کشور است، برای خرید بهتر است با ما تماس بگیرید.

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/01/15/anvae-parche-berezenti-karaj_large.jpg


شبنم سابق بازدید : 27 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)

بهترین دوخت چادر برزنتی | خرید چادر برزنتی مقاوم و با کیفیت

برای راحتی استفاده کنندگان در هنگام مسافرت با چادر برزنتی باید جنس و دوخت چادر خوب و با کیفیت و همچنین متناسب با مناطقی باشد که قرار است به آنجا سفر کنید. در هنگام  انتخاب چادر برزنتی باید از پارچه های مناسب برای دوخت استفاده کنید. اغلب تولید کنندگان چادرهای برزنتی را برای این کار در نظر می گیرند. شما می توانید با مراجعه به شرکت دنیای چادر، چادر برزنتی مقاوم و با کیفیت را با قیمت ارزان خریداری کنید.

 

مراکز خرید چادر برزنتی

فروشگاه دنیای چادر تنها عرضه کننده ارزان قیمت چادر برزنتی ضد آب و نسوز در کشور است، برای خرید بهتر است با ما تماس بگیرید.

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/02/03/anvae-chador-berezenti-az-nazare-zarfiyat-kodamand_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 52 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

فروش چادر برزنتی ماشین | تولیدی چادر برزنتی ماشین با بهترین کیفیت

چادر برزنتی ماشین، ساخته شده در دنیای چادر به دلیل ساخت با دوام و ضمانت مادام العمر، در جایگاه نخست ما قرار می گیرد. پارچه پلی استر بافته شده برای محافظت در برابر صدمات ناشی از گرما و آب و همچنین شیره درخت، گرد و غبار، آلودگی و سایر آلاینده ها، دارای پوشش اورتان منعکس کننده UV است. پارچه قابل تنفس علاوه بر این از ایجاد کپک و زنگ زدگی جلوگیری می کند.شما می توانید این محصول را به صورت آنلاین از ما خریداری کنید.

مراکز خرید چادر برزنتی ماشین

فروشگاه دنیای چادر بزرگترین مجموعه چادرهای برزنتی ماشین را با قیمت ارزان برای مصرف کنندگان ارائه می دهد.

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/01/05/KHODROOOOSA44_large.jpg


شبنم سابق بازدید : 28 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

دلیل خرید چادر برزنتی بزرگ | ویژگی  ارزان قیمت چادر برزنتی بزرگ

بسیاری از مردم عاشق ظاهر زیبا، براق و طراحی ساده چادر برزنتی هستند. برخی دیگر سهولت تنظیم، نصب و جمع آوری آسان را یک مزیت بزرگ برای چادر برزنتی می دانند. این واقعیت که می توانید در چادرهای بایستید و راه بروید، یکی دیگر از مهمترین مزیت های مهم آنها است. شما در این چادر دیگر دراز نمی کشید تا شلوار جین خود را بپوشید، بلکه به راحتی و به صورت ایستاده می توانید درون چادر راه بروید، استراحت کنید و لباس بپوشید.

مراکز خرید چادر برزنتی بزرگ

فروشگاه اینترنتی دنیای چادر جایی است که خریداران می توانند چادر برزنتی بزرگ را با قیمت ارزان خریداری کنند. 

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/02/02/chador-berezenti-monaseb-estandard-1_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 44 پنجشنبه 16 بهمن 1399 نظرات (0)

انواع چادر برزنتی عشایری | مرکز خرید انواع چادر برزنتی عشایری با کیفیت؟

چادر برزنتی عشایری پلی اتیلن بهترین نوع پارچه برای پوشش و محافظت عشایر و محصولات آنها است، آنها مقاوم و انعطاف پذیر هستند و از وزن سبک تری نیز بهره می برند تا افراد بتوانند به راحتی آنها را تا کرده و یا نصب کنند. این گونه از چادرها در مقیاس کوچک و بزرگ قابلیت استفاده دارند و شما می توانید آنها را در محیط های باز و یا بسته استفاده کنید. در محیط های باز که امکان بارش باران و برف وجود دارد، می توانید برای جلوگیری از این گونه عوامل از برزنت های استخری مناسب استفاده می کنند.

فروش آنلاین چادر برزنتی عشایری؟

فروشگاه اینترنتی دنیای چادر مناسب ترین فروشگاه برای خرید آنلاین چادر برزنتی عشایری است. شما با مراجعه به این وب سایت می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/01/26/behtarin-chador-berezenti-ashayeri-bazar-kodam-ast-1_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 29 چهارشنبه 15 بهمن 1399 نظرات (0)

فروش چادر برزنتی تهران | فروشگاه بزرگ و ارزان قیمت چادر برزنتی تهران

اگر به دنبال مکان مناسبی برای استعلام و یا خرید چادر برزنتی تهران هستید، پیشنهاد میکنیم حتما به مجموعه بزرگ و معروف دنیای چادر مراجعه کنید. این مجموعه به عنوان یک تولید کننده حرفه ای از سال ۱۳۷۹ شروع به فعالیت نمود و در حال حاضر توانسته محصولات متنوعی از منسوجات را با ماشین آلات کاملا پیشرفته و تحت نظر متخصصان خود تولید نماید. برای خرید بهتر است به صورت اینترنتی به فروشگاه ما مراجعه کنید.

مهمترین عرضه کننده چادر برزنتی تهران

فروشگاه دنیای چادر معتبرترین عرضه کننده چادر برزنتی در تهران می باشد، لطفا برای خرید امروز با ما تماس بگیرید.

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/02/02/chador-berezenti-monaseb-estandard-1_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 31 سه شنبه 14 بهمن 1399 نظرات (0)

فروش چادر ترانزیتی مش | فروشگاه بزرگ و ارزان چادر ترانزیتیمش

چادر ترانزیتی مش بافندگی یا بافته می شوند تا حداکثر قابلیت تنفس را داشته باشند. آنها برای پوشاندن بارهای کامیون که نیاز به محافظت در برابر باد و سایر عناصر دارند مناسب هستند. همچنین از آنها برای محافظت از درختچه ها، درختان و گیاهان در برابر اشعه ماورا UV بنفش شدید، بادهای سرد و یخبندان نیز استفاده می شود. شما برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید.

مراکز فروش چادر ترانزیتی

فروشگاه بزرگ دنیای چادر مناسب ترین مرکز فروش چادر ترانزیتی ضد آب است، برای خرید بهتر است با ما تماس بگیرید.

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/01/30/vijheihaye-mohem-dokht-chador-berezenti_large.jpg


شبنم سابق بازدید : 24 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)

فروش چادر برزنتی تهران | فروشگاه بزرگ و ارزان قیمت چادر برزنتی تهران

اگر به دنبال مکان مناسبی برای استعلام و یا خرید چادر برزنتی تهران هستید، پیشنهاد میکنیم حتما به مجموعه بزرگ و معروف دنیای چادر مراجعه کنید. این مجموعه به عنوان یک تولید کننده حرفه ای از سال ۱۳۷۹ شروع به فعالیت نمود و در حال حاضر توانسته محصولات متنوعی از منسوجات را با ماشین آلات کاملا پیشرفته و تحت نظر متخصصان خود تولید نماید. برای خرید بهتر است به صورت اینترنتی به فروشگاه ما مراجعه کنید.

مهمترین عرضه کننده چادر برزنتی تهران

فروشگاه دنیای چادر معتبرترین عرضه کننده چادر برزنتی در تهران می باشد، لطفا برای خرید امروز با ما تماس بگیرید.

https://donyayechador.ir/images/2021/01/30/vijheihaye-mohem-dokht-chador-berezenti_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 30 یکشنبه 12 بهمن 1399 نظرات (0)

فروش چادر ترانزیتی مش | فروشگاه بزرگ و ارزان چادر ترانزیتیمش

چادر ترانزیتی مش بافندگی یا بافته می شوند تا حداکثر قابلیت تنفس را داشته باشند. آنها برای پوشاندن بارهای کامیون که نیاز به محافظت در برابر باد و سایر عناصر دارند مناسب هستند. همچنین از آنها برای محافظت از درختچه ها، درختان و گیاهان در برابر اشعه ماورا UV بنفش شدید، بادهای سرد و یخبندان نیز استفاده می شود. شما برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید

 

مراکز فروش چادر ترانزیتی

فروشگاه بزرگ دنیای چادر مناسب ترین مرکز فروش چادر ترانزیتی ضد آب است، برای خرید بهتر است با ما تماس بگیرید.

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/01/25/EWFEF4_large.jpg

 

شبنم سابق بازدید : 44 شنبه 11 بهمن 1399 نظرات (0)

فروش چادر خیمه برزنتی | فروشگاه بزرگ و ارزان چادر خیمه برزنتی

امروزه چادر خیمه برزنتی زیادی در بازار وجود دارد، بنابراین ممکن است دشوار باشد که بدانید هنگام خرید به دنبال چه خصوصیاتی باشید. شما در ابتدا می خواهید نوع اردویی را که دوست دارید انجام دهید، آب و هوایی که به احتمال زیاد با آن روبرو خواهید شد و تعداد افرادی که معمولاً با آنها به اردو می روید را ارزیابی کنید. به دنبال ویژگی هایی باشید که به شما امکان می دهد سال های زیادی از چادر خیمه برزنتی خود استفاده کنید. بودجه خود را بدانید و پیش از موعد تصمیم بگیرید که چقدر توانایی پرداخت هزینه را دارید

مراکز فروش چادر خیمه برزنتی 

شرکت دنیای چادر معتبرترین مرکز فروش چادر خیمه برزنتی در کرج و تهران است، اگر ساکن این دو شهر هستید با ما تماس بگیرید. 

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/01/23/6-nokte-mohem-kharid-chador-kheyme-berezenti-1_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 36 پنجشنبه 09 بهمن 1399 نظرات (0)

فروش چادر برزنتی| تولیدی چادر برزنتی ۱۲ نفره با بهترین کیفیت

برای خرید عمده چادر برزنتی بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید. مجموعه ما برای خرید عمده این محصول تخفیفات بسیار خوبی را در نظر گرفته است و شما با مراجعه به این مرکز خواهید توانست از این تخفیفات بهره مند شوید. دنیای چادر از معتبرترین مراکز فروش چادر برزنتی ۱۲ نفره با بهترین کیفیت در کشور است که از تجربه درخشان و نیز نیروی کار حرفه ای برخورداریم. شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین چادر را با حداقل قیمت از ما خریداری کنید.

مراکز خرید چادر برزنتی ۱۲ نفره

برای خرید چادر برزنتی ۱۲ نفره با بهترین کیفیت زیر قیمت بازار، می توانید به فروشگاه اینترنتی ما دنیای چادر مراجعه کنید.

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2020/12/29/gheymat-chador-berezenti-bozorh-1_large.jpg


شبنم سابق بازدید : 25 چهارشنبه 08 بهمن 1399 نظرات (0)

فروش چادر برزنتی| تولیدی چادر برزنتی تریلی با بهترین کیفیت

فروشگاه اینترنتی دنیای چادر بهترین و ارزان ترین مرکز خرید چادر برزنتی در کشور است که می توانید محصولی با کیفیت و ارزان قیمت برای خود تهیه کنید. این فروشگاه تنوع گسترده ای از محصولات برزنتی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا بتوانند انتخاب مناسب تری داشته باشند. شما می توانید چادر برزنتی این مرکز را زیر قیمت بازار و با تخفیفات ویژه ای خریداری کنید.

مراکز خرید چادر برزنتی تریلی

دنیای چادر مناسب ترین و ارزان ترین مکانی است که می توانید چادر برزنتی را با قیمت ارزان و با کیفیت خوب خریداری کنید.

09124049871 حسین محمدی

https://donyayechador.ir/images/2021/01/27/dgsdgsdfgsdfg4_large.jpg 


شبنم سابق بازدید : 56 سه شنبه 07 بهمن 1399 نظرات (0)

فروش چادر خیمه ای برزنتی | مراکز فروش چادر خیمه ای برزنتی

خریداران چادر خیمه ای برزنتی دو نفره- چادر خیمه ای برزنتی چهار نفره- خیمه ای برزنتی شش نفره- خیمه ای برزنتی هشت نفره - خیمه ای برزنتی ده نفره و خیمه ای برزنتی دوازده نفره می توانید به صورت اینترنتی و در سریع ترین زمان و با بالاترین کیفیت این نوع چادرها را از مجموعه دنیای چادر خریداری کنید. به شما تضمین می دهیم قیمت چادرهای ارائه شده در کارخانه دنیای چادر  زیر قیمت بازار است و کیفیت چادرهای ما به مراتب بالاتر از سایر تولید کنندگان است.

مراکز خرید چادر خیمه ای برزنتی

دنیای چادر عرضه کننده چادر خیمه ای برزنتی در ظرفیت های بزرگتر و در ضخامت های مختلف و متناسب با نیاز خریداران.

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/01/23/6-nokte-mohem-kharid-chador-kheyme-berezenti-1_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 21 دوشنبه 06 بهمن 1399 نظرات (0)

خرده فروشی پارچه کانتینری کرج | ارزان ترین خرده فروشی پارچه کانتینری کرج

پارچه کانتینری نیز همانند سایر محصولات صنعتی موجود در بازار کاربرد های مختلفی دارند و می توان از این محصول در صنایعی مانند باربری، کشاورزی، دامداری، ساختمان و ... استفاده کرد. ازمهمترین خصوصیات مهم این محصول می توان به، ضد آب، ضد آفتاب، ضد حرارت، و ... اشاره کرد. شما می توانید این محصولات را به صورت خرده از فروشگاه دنیای چادر خریداری کنید.

فروش خرده پارچه کانتینری کرج

فروش پارچه کانتینری به صورت خرده با قیمت ارزان و مقرون به صرفه. برای خرید می توانید با مسئول فروش دنیای چادر تماس بگیرید. 

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/01/18/moghavemat-parche-cantineri-barabare-keshesh-paregi-1_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 35 یکشنبه 05 بهمن 1399 نظرات (0)

فروش پارچه کانتینری تهران | تولیدی پارچه کانتینری تهران با بهترین کیفیت

کارخانه دنیای چادر از قدیمی ترین تولید کنندگانپارچه کانتینری در کشور است، شما می توانید با مراجعه اینترنتی به وب سایت دنیای چادر یا مرکز تولیدی این مجموعه با محصولات ارائه شده در این فروشگاه آشنا شده و برای سفارش اقدام کنید. ضمن این که در صورت نیاز به مشاوره در این زمینه می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به نیاز شما در کمترین زمان رسیدگی شود. ما آماده ارائه انواع مختلفی از پارچه های کانتینری ضد آب مخصوص کامیون، تریلی، خاور، نیسان و ... هستیم.

مراکز خرید پارچه کانتینری تهران

دنیای چادر از بهترین مراکز خرید پارچه کانتینری در تهران است، بهتر است برای خرید از این مجموعه با ما تماس بگیرید.

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/01/11/KADADAD444WERTRYY44_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 32 شنبه 04 بهمن 1399 نظرات (0)

فروش پارچه برزنتی کرج | مرکز فروش پارچه برزنتی کرج با بهترین کیفیت

فروش پارچه برزنتی ارزان قیمت در کرج با ماندگاری طولانی، مقاومت بسیار بالا، همه کاره و قابل اعتماد، پایداری خوب، و ساخته شده از مواد درجه یک پلی استر با کیفیت بالا،  ضد آب. شما می توانید با قیمت ارزان پارچه برزنتی را از فروشگاه ما در کرج خریداری کنید. با مراجعه به وب سایت ما خواهید توانست با حداقل قیمت انواع پارچه برزنتی را به صورت مستقیم و به قیمت تولید کننده از ما خریداری کنید.

مراکز خرید پارچه برزنتی کرج 

دنیای چادر اولین ارائه دهنده پارچه برزنتی ضد آب در کرج است، شما می توانید برای دریافت مشخصات محصولات با ما تماس بگیرید.

0912049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/01/20/BRSSS444_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 27 چهارشنبه 01 بهمن 1399 نظرات (0)

چادر کانتینری | فروش انواع مختلف چادر کانتینری به روز

چادر کانتینری در اندازه های مختلف وجود دارد و به دلایل مختلفی می توان از آنها در صنعت حمل و نقل استفاده کرد. آنها معمولاً مقاوم در برابر پوسیدگی و ضدآب هستند و در صورت نیاز به پوشاندن لوازم و کالاهای مخصوصاً در هوای نامناسب بسیار مفید هستند. ضخامت چادرهای کانتینری بر حسب میل اندازه گیری می شود. شما می توانید انواع مختلف این محصول را با کمترین قیمت از دنیای چادر خریداری کنید.

مراکز خرید چادر کانتینری تریلی

 

فروشگاه دنیای چادر یکی از بهترین و مناسب ترین مراکز فروش چادر کانتینری تریلی در کشور است که می توانید مدل های مختلف چادر کانتینری را از این مرکز خریداری کرد. 

09124049871 حسین محمدی 



شبنم سابق بازدید : 50 سه شنبه 30 دی 1399 نظرات (0)

فروش چادر ترانزیتی| تولیدی چادر ترانزیتی تریلی با بهترین کیفیت

دنیای چادر ارزان ترین مرکز تولید و عرضه چادر ترانزیتی در تهران است. خدمات ارائه شده در شرکت دنیای چادر به اندازه ای گسترده است که اکثر کاربران از دیدن آنها تعجب می کنند، زیرا تمامی آنها با تضمین و توسط نیروهای مجرب و متخصص این شرکت ارائه می شود. شرکت دنیای چادر مجهز به پیشرفته ترین ماشین آلات بوده و قادر است با علم و دانش لازم در سریع ترین زمان و با کیفیت بسیار عالی چادر ترانزیتی  با کیفیت استثنایی تولید و با قیمت بسیار ارزان در اختیار خریداران قرار دهد.

مراکز چادر ترانزیتی تریلی

اگر قصد چادر ترانزیتی تریلی با کیفیت را دارید، بهتر است به ما تماس بگیرید.

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2021/01/12/motabartarin-markaz-forosh-chador-teraziti-teharan_large.jpg


تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 205
  • بازدید سال : 3,498
  • بازدید کلی : 11,203