loading...
دنیای چادر
شبنم سابق بازدید : 26 یکشنبه 25 آبان 1399 نظرات (0)

پارچه برزنت مناسب چادر مسافرتی

بسیاری از تولید کننده انواع چادرهای مسافرتی، به دنبال تهبه انواع بهترین کیفیت و قیمت از پارچه برزنت مناسب این حوزه هستند. شایان ذکر است که پارچه برزنت نانو ضد آب که با استفاده از تکنولوژی های جدید و نوین امروزی تولید شده، از مناسب ترین پارچه ها برای دوخت و تهیه انواع چادرهای مسافرتی می باشد که از ویژگی های منحصربفردی برخوردار است. پارچه برزنت نانو مناسب چادر مسافرتی، تولید شده از بهترین رنگدانه ها بوده، دارای چسبندگی خوبی است، از طول عمر بالایی برخوردار می باشد و ضد سرما نیز است. قیمت ارزان بهترین پارچه برزنت نانو برای چادر مسافرتی را، همین حالا از طریق مجموعه دنیای چادر، سفارش خرید عمده، بدون هیچ واسطه ای دهید.

 

 

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2020/11/04/gheymat-chador-berezenti-9_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 25 یکشنبه 25 آبان 1399 نظرات (0)

برزنت ضد اب نانو

پارچه برزنت ضد آب نانو، نوعی پارچه تماما از تار و پود و بدون هیچ لایه پلاستیکی است که یکی از مهم ترین و منحصربفردترین ویژگی های آن، قابلیت خوب تنفس پذیری این پارچه می باشد. در حال حاضر از پارچه برزنت ضد آب نانو می توان جهت انواع سایبان، ساخت آلاچیق، پوشش انوع چتر و غیره، به خوبی هر چه تمام تر استفاده کرد. اگر قصد خرید عمده بهترین برزنت نانو با قیمت ارزان و اقتصادی تر را دارید، کافیست سفارش خرید خود را همین حالا از طریق مجموعه دنیای چادر به ثبت رسانده و از کیفیت خرید خود راضی باشید. خریداران در کرج و تهران می توانند به راحتی، سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و آن را هر کجایی که هستند در کمترین روز کاریری، با همان کیفیت واقعی، تحویل بگیرند.

 

09124049871 حسین محمدی 

 

 

https://donyayechador.ir/images/2020/10/31/jhfhfhdfhd_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 29 شنبه 24 آبان 1399 نظرات (0)

تولید مشمع کانتینری با بهترین کیفیت

مشمع کانتینری را از مواد مختلفی تولید می کنند، بنابراین بهتر است هنگام خرید به جنس پارچه مشمع کانتینری توجه داشته باشید ( این نوع از پارچه ها در جنس های، پنبه، پلی استر روکش شده با پلی اورتان یا از پلاستیک هایی مانند پلی اتیلن تولید می شوند. برای خرید مشمع کانتینری با کیفیت می توانید به فروشگاه دنیای چادر واقع در کرج و تهران مراجعه کنید.


خرید مستقیم و بدون واسطه مشمع کانتینری 

برای خرید مستقیم و بدون واسطه مشمع کانتینری بهتر است به تولیدی دنیای چادر مراجعه کنید. ما این محصول را با قیمت ارزان برای خریداران عرضه می کنیم.

 

09124049871 حسین محمدی 


https://donyayechador.ir/images/2020/10/10/m1_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 24 شنبه 24 آبان 1399 نظرات (0)

 بهترین قیمت پارچه برزنت نظامی در تهران

بهترین قیمت پارچه برزنت نظامی را می توانید در فروشگاه دنیای چادر ببینید. اگر به دنبال بهترین نوع پارچه برزنت نظامی در بازار هستید، نیازی به پیاده روی در یک فروشگاه ها و بازار منسوجات نیست. شما می توانید به فروشگاه دنیای چادر در تهران مراجعه کنید تا پارچه برزنت نظامی را با قیمت ارزان خریداری کنید. البته می توانید از فروشگاه اینترنتی ما نیز استفاده کنید.


خرید عمده پارچه برزنت نظامی 

با خرید عمده پارچه برزنت نظامی از فروشگاه دنیای چادر می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

 

09124049871 حسین محمدی 

شبنم سابق بازدید : 25 پنجشنبه 22 آبان 1399 نظرات (0)

 نکته مهم در انتخاب چادر ترانزیتی

هنگام خرید چادر ترانزیتی بهتر است که به جنس چادر ترانزیتی ، قیمت چادر ترانزیتی، ضخامت و وزنچادر ترانزیتی همچنین میزان تحمل حرارت چادر ترانزیتی توجه کنید. چادر های ترانزیتی تنوع گسترده ای در بازار دارند و شما می توانید متناسب با نیاز خودتان از آنها استفاده کنید، به عنوان مثال می توانید برای تولید چادرهای مسافرتی، روکش خودرو و .. استفاده کنید.


فروشگاه چادر ترانزیتی

 

خرید ارزان قیمت چادر ترانزیتی با بالاترین سطح کیفیت در فروشگاه دنیای چادر. خریداران می توانند انواع چادر ترانزیتی را با قیمت بسیار ارزان و به صورت عمده از مجموعه دنیای چادر خریداری کنند

 

09124049871 حسین محمدی 

 

https://donyayechador.ir/images/2020/11/11/behtarin-parche-teranziti-2_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 18 پنجشنبه 22 آبان 1399 نظرات (0)

انواع کاربرد چادر ترانزیتی


از چادر ترانزیتی، برای پوشش محصولات کشاورزی، دامداری، ماشین آلات صنعتی، چادرهای مسافرتی، روکش خودرو یا برای پوشاندن داربست ها، نرده ها یا محل های ساختمانی استفاده می شود. در سراسر دنیا استفاده از چادر ترانزیتی از رونق خوبی برخوردار است و شما می توانید با استفاده از چادر ترانزیتی از خود و محصولاتتان در برابر عوامل همچون، باد، باران، سرما و گرما محافظت کنید.


بهترین مرکز برای خرید چادر ترانزیتی


فروش چادر ترانزیتی ارزان قیمت تقریباً بدون هیچ محدودیتی، شما می توانید انواع چادر ترانزیتی را به قیمت تولید کننده و با کیفیت بسیار بالا دنیای چادر خریداری کنید. 

 

09124049871 حسین محمدی 

 

 

 

https://donyayechador.ir/images/2020/11/12/arzantarin-parche-teranziti-2_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 22 چهارشنبه 21 آبان 1399 نظرات (0)

نمایندگی انحصاری فروش چادر کانتینری در تهران 


دنیای چادر معتبرترین نمایندگی انحصاری فروش چادر کانتینری در تهران است. این مرکز با دانش و تخصص لازم محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه را تولید و برای مصرف کنندگان در تهران عرضه می کند. شما می توانید با مراجعه به این مرکز انواع مختلفی از چادر کانتینری را با قیمت ارزان و با کیفیت فوق العاده بالا خریداری کنید.


نمایندگی فروش چادر کانتینری در تهران 


دنیای چادر بهترین نمایندگی فروش چادر کانتینری با کیفیت در انواع رنگ ها و طرح های مختلف. برای خرید چادر کانتینری می توانید به فروشگاه ما واقع در تهران مراجعه کنید.

 

09124049871 حسین محمدی 

 

 

https://donyayechador.ir/images/2020/10/08/chador-cantineri-gheymat-rooz_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 29 چهارشنبه 21 آبان 1399 نظرات (0)

مرکز فروش بهترین پارچه برزنت نسوز


برای خرید ارزان قیمت پارچه برزنت نسوز بهتر است به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید. این مرکز تمامی پارچه های برزنت نسوز تولید شده در کارخانه خود را زیر قیمت بازار برای مصرف کنندگان عرضه می کند. توجه داشته باشید که پارچه برزنت نسوز مقاوم و بادوام است و بهترین گزینه برای استفاده در کشاورزی، حفاظت صنعتی از اقلام و صنعت ساختمان و ساخت، روکش محصولات صنعتی و دامی... است.

 

بهترین مرکز برای خرید پارچه برزنت نسوز

 

با مراجعه به فروشگاه دنیای چادر تنوع بیشتری از پارچه برزنت نسوز دسترسی خواهید داشت. برای خرید ارزان قیمت پارچه برزنت نسوز با کیفیت بهتر است با ما تماس بگیرید. 

 

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2020/10/08/parche-berezent-nasooz-1jpg_large.jpg


شبنم سابق بازدید : 43 سه شنبه 20 آبان 1399 نظرات (0)

 قیمت پارچه شمعی برزنتی


قیمت پارچه شمعی برزنتی وابسته به کیفیت آن است بسیاری از تولید کنندگان انواع متنوعی از پارچه های شمعی برزنتی را تولید و برای مصرف به بازار ارسال می‌کنند، که هر کدام از آنها قیمت خاص خود را دارد. برای اینکه بتوانیم با قیمت بسیار ارزان پارچه شمعی برزنتی را خریداری کنیم بهتر است به فروشگاه دنیای چادر واقع در کرج مراجعه کنید.


مرکز فروش پارچه شمعی برزنتی 

 

مراکز مختلفی در کشور وجود دارند که اقدام به فروش پارچه شمعی برزنتی می کنند. اما بهترین و ارزانترین فروشگاه دنیای چادر می باشد.

 

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2020/10/31/gheymat-parche-berezent-moshamae-2_large.jpg


شبنم سابق بازدید : 22 سه شنبه 20 آبان 1399 نظرات (0)

پارچه شمعی از کجا بخرم

 

 

اکنون که به استفاده و مزایای استفاده از پارچه شمعی کاملاً آشنا هستید، ممکن است مشتاق باشید که پارچه شمعی را برای مقاصد خود خریداری کنید. با این وجود عجله نکنید که پارچه شمعی بخرید. همه پارچه های شمعی برابر نیستند. برخی از آنها به سرعت فرسوده می شوند. فقط از اینکه تصمیم عجولانه گرفته اید پشیمان خواهید شد. با توجه به پارامترهای زیر بهتر است یک انتخاب مناسب انجام دهید.


بهترین مرکز پارچه شمعی

 

 

 

 

 

دنیای چادر بهترین مرکز فروش پارچه شمعی در کشوراست. شما با اطمینان می توانید پارچه شمعی را با کیفیت بالا و و با قیمت بسیاری ارزان از فروشگاه دنیای چادر خریداری کنید و در ضمن شما می توانید از تخفیفات این فروشگاه نیز بهره مند شوید.

 

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2020/11/09/forosh-parche-shame-tehran-3_large.jpg

 

 

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 213
  • بازدید سال : 3,506
  • بازدید کلی : 11,211