loading...
دنیای چادر
شبنم سابق بازدید : 34 دوشنبه 19 آبان 1399 نظرات (0)

تولید پارچه چادر ترانزیت ضد آب


پارچه های ترانزیت ضد آب هستند، اما برخی از آنها به دلیل کیفیت پایین مقاومت خوبی در برابر آب ندارند به همین دلیل بهتر است هنگام خرید این محصولات به کیفیت و جنس آن توجه نمایید. برای  اینکه بتوانید بهترین و با کیفیت ترین چادر ترانزیت ضد آب را خریداری نمایید پیشنهاد  می کنیم ه مرکز فروش دنیای چادر در کرج مراجعه کنید. این مجموعه بهترین و با کیفیت ترین چادر ترانزیت ضد آب را برای مصرف کنندگان تولید و عرضه می کند.


فروشگاه پارچه چادر ترانزیت ضد آب 

 

بهترین فروشگاه پارچه چادر ترانزیت ضد آب در کشور! دنیا چادر است، که می توانید برای خرید ارزان قیمت این محصول به این مجموعه مراجعه نماید.

 

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2020/10/28/gheymat-chador-teranziti-4_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 28 دوشنبه 19 آبان 1399 نظرات (0)

فروش بی واسطه چادر ترانزیتی تریلی


برای اینکه بتوانید در خریدهای خود صرفه جویی کنید توصیه می کنیم همواره خرید مستقیم و بدون واسطه را در اولویت های خرید خود قرار دهید. برای خرید چادر ترانزیتی تریلی می توانید به فروشگاه اینترنتی دنیای چادر مراجعه نمایید، این مرکز همواره محصولات تولیدی خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه برای مصرف کنندگان عرضه می کند.


عرضه چادر ترانزیتی تریلی


شرکت دنیای چادر معتبرترینعرضه کننده چادر ترانزیتی تریلی در کشور است که می توانید با هزینه بسیار کم این محصول  را از دنیای چادر خریداری کنید.

 

09124049871 حسین محمدی  

https://donyayechador.ir/images/2020/10/15/teranzi_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 31 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

برزنت مشمعی نظامی

 

برزنت مشمعی به دلیل این که مقاومت و طول عمر زیادی در بین سایر برزنت ها دارد، همواره مورد توجه ارگان های نظامی قرار می گیرد.برزنت مشمعی نظامی در انواع مختلفی تولید و برای مصرف کنندگان عرضه می شود. از مهمترین نوع آن می توان به به روکش های خودرو برزنت مشمعیاشاره کرد. این نوع از روکش ها ها جزو قدیمی‌ترین و ارزان ترین روکش های خودرو هستند.

خرید برزنت مشمعی نظامی


خوشبختانه در حال حاضر در شهرهای بزرگ کشور مانند تهران و سایر شهرها استقبال بسیار خوبی از فروش انواعبرزنت مشمعی نظامی را شاهد هستیم. به همین دلیل مراکز زیادی این محصول را به صورت اینترنتی و نیز سنتی به بازار عرضه می کنند. که شما می توانید با مراجعه به این مراکز خرید خود را انجام دهید. 

 

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2020/10/31/gheymat-parche-berezent-moshamae-2_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 29 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

برزنت نانو ارزان قیمت و با کیفیت

 

مهمترین خصوصیات انواع پارچه های برزنت نانو، همانگونه که شنیده اید، ضد آب بودن آنها است. به همین دلیل بسیاری از تولید کنندگان و مصرف کنندگان این نوع پارچه را برای تولید، روکش خودرو، چادرهای کمپینگ، روکش های دستگاه های صنعتی، روکش استخر آب، سایبان های ثابت و متحرک و ... استفاده می کنند.

بهترین تولید کننده برزنت نانو ارزان قیمت و با کیفیت


دنیای چادر بهترین تولید کننده برزنت نانو ارزان قیمت و با کیفیت در کشور است که این محصول را با قیمت ارزان در اختیار شما قرار می دهد. برای خرید ارزان قیمت برزنت نانو می توانید با ما تماس بگیرید.

 

09124049871 حسین محمدی 

https://donyayechador.ir/images/2020/10/31/jhfhfhdfhd_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 21 شنبه 17 آبان 1399 نظرات (0)
نمایندگی فروش چادر برزنتی مسافرتی ضد آب

معتبرترین نمایندگی فروش چادر برزنتی مسافرتی ضد آب در کشور! دنیای چادر می باشد. قیمت چادر برزنتی مسافرتی ضد آب ارائه شده در دنیای چادر تفاوت بسیار زیادی با سایر مراکز فروش دارد. چادر برزنتی مسافرتی ضد آب این مجموعه بسیار ارزان و با تخفیف به خریداران عرضه می شود که با مراجعه به فروشگاه این مجموعه می توانید از تخفیفات فروش چادر برزنتی مسافرتی ضد آب، استفاده کنید.


خرید چادر برزنتی مسافرتی ضد آب


برای خرید عمده چادر برزنتی مسافرتی ضد آب ارزان و به قیمت تولیدی با ما تماس بگیرید.

 

09124049871 حسین محمدی

https://donyayechador.ir/images/2020/10/20/parche-berezent-zed-ab_large.jpg

 

شبنم سابق بازدید : 180 شنبه 17 آبان 1399 نظرات (0)

لیست قیمت برزنت

 

فروشگاه اینترنتی دنیای چادر بهترین مرکز برای استعلام لیست قیمت برزنت در کشور است. شما می توانید پارچه لیست قیمت برزنت ارزان قیمت را به صورت آنلاین و با ضمانت معتبر از فروشگاه ما خریداری کنید. فروشگاه دنیای چادر انواع منسوجات به خصوص انواع پارچه برزنت را به صورت متری و کلی برای مصرف کنندگان عرضه می کند. برای دریافت لیست قیمت برزنت می توانید به صورت تلفنی و اینترنتی به مجموعه دنیای چادر مراجعه کنید.

خرید برزنت  سنگین

با ارزان ترین قیمت برزنت سنگین را از ما خریداری کنید. فروشگاه دنیای چادر کلکسیونی بزرگ از مدل های مختلف برزنت  سنگین با کیفیت، ضد آب و ضد نور را دارا می باشد و شما خریداران محترم می توانید برزنت  سنگین را به صورت عمده و جزئی از فروشگاه ما با کمترین قیمت خریداری کنید.

 

09124049871 حسین محمدی


https://donyayechador.ir/images/2020/10/24/gheymat-parche-berezenti_large.jpg

شبنم سابق بازدید : 28 پنجشنبه 15 آبان 1399 نظرات (0)

چادر ترانزیتی پی وی سی (تارپولین)

 

چادر ترانزیتی پی وی سی (تارپولین) در اندازه های مختلف تولید می شود، و به دلایل مختلفی می توان از آنها استفاده کرد. آنها معمولاً مقاوم در برابر پوسیدگی و ضدآب هستند و در صورت نیاز به پوشاندن لوازم و کالاهای مخصوصاً در هوای نامناسب بسیار مفید هستند. ضخامت چادر ترانزیتی پی وی سی (تارپولین)بر حسب میل اندازه گیری می شود.

 

خرید چادر ترانزیتی پی وی سی (تارپولین) 


دنیای چادر بزرگترین فروشگاه چادر ترانزیتی پی وی سی (تارپولین در کشور است که می توانید این محصول  را با قیمت ارزان از این فروشگاه خریداری کنید

 

09124049871 حسین محمدی


https://donyayechador.ir/images/2020/10/13/parche-chador-teranziti_large.jpg


شبنم سابق بازدید : 22 پنجشنبه 15 آبان 1399 نظرات (0)

پارچه ترانزیتی ارزان قیمت و با کیفیت

 

متداول ترین نوع پارچه ترانزیتی در بازار فروش، پارچه ترانزیتی پلی اتیلن می باشد. پلی اتیلن ماده محکمی است که هم در برابر آب و هم در برابر پارگی مقاوم زیادی دارد. علاوه بر این در برابر اشعه UV  نیز از محصولات شما محافظت می کند. پلی پروپیلن یک انتخاب محبوب و شناخته شده است که در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند. این گونه از پارچه ها بسیار مقاوم در برابر آسیب اسید، ترک خوردگی و آب هستند.

بهترین تولید کننده پارچه ترانزیتی ارزان قیمت و با کیفیت


اگر دنبال بهترین تولید کننده پارچه ترانزیتی ارزان قیمت با کیفیت بالا می گردید بهتر است از مجموعه دنیای چادر دیدن کنید. دنیای چادر معتبر ترین و ارزان ترین فروشنده پارچه ترانزیتی در کشور است.

 

09124049871 حسین محمدی

https://donyayechador.ir/images/2020/11/02/teran1_large.jpg


شبنم سابق بازدید : 32 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

 

چادر کانتینری نظامی

 

چادرهای برزنتی بهترین گزینه برای پوشش کامیون های نظامی و تجهیزات نظامی هستند. چادر کانتینری نظامی را می توانید در مدل هایی مختلفی خریداری کنید. چنین چادرهایی کاملاً ضد آب، فوق العاده محکم و بادوام است. مناسب برای پوشش محصولات نظامی می باشند، شما می توانید این نوع پارچه را از مراکز فروش برزنت تهیه کنید.

خرید چادر کانتینری نظامی


مجموعه بزرگ و معتبر دنیای چادر بهترین مرکز فروش چادر کانتینری نظامی در تهران- کرج و سایر شهرها است. این مجموعه انواع چادر کانتینری نظامی را با قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه برای خریداران عرضه می کند.

 

09124049871 حسین محمدی

 


 

شبنم سابق بازدید : 32 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

پارچه کانتینری ارزان قیمت و با کیفیت

پارچه کانتینری برای هر شخصی که دوست دارد وقت خود را در فضای باز بگذراند و یا از محصولات خود محافظت کند، بدون اینکه نگران حمله بعدی بارانی باشد، یک کالای ضروری است. این نوع پارچه ها قابلیت آن را دارند تا از مواد مختلفی مانند مواد کشاورزی، محصولات صنعتی و ... در برابر باران محافظت کنند. برای خرید پارچه کانتینری می توانید به مراکز فروش مراجعه کنید.

بهترین تولید کننده پارچه کانتینری ارزان قیمت و با کیفیت

اگر دنبال پارچه کانتینری ارزان قیمت با کیفیت بالا می گردید بهتر است از مجموعه دنیای چادر دیدن کنید. دنیای چادر معتبر ترین و ارزان ترین فروشنده پارچه کانتینری در بازار است که تمامی محصولات خود را زیر قیمت بازار به فروش می رسد.

09124049871 حسین محمدی



تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 202
  • بازدید سال : 3,495
  • بازدید کلی : 11,200